martes, 22 de mayo de 2012



Volia fer menció del dibuix  que vaig fer al principi de començar les classes de Educació del Moviment i el dibuix que vam realitzar a l'ultima classe practica. 

En el primer dibuix que hi vam fer sens va demanar que férem un dibuix on apareguera tres aspectes: l'educació, el moviment i jo. Hi era la primera classe practica que teníem de aquesta assignatura i sense saber res ens demanaren fer aquest dibuix, cadascú va fer el seu dibuix en el que es relacionava l'educació, el moviment i jo.  Jo no tenia ni idea de quin dibuix fer i per tant vaig decidir fer un jugador de futbol en moviment (dibuix 1). Pense que en aquest primer dibuix sols vaig relacionar els termes de moviment i jo, sense fer cas de l'educació, ja que no sabia que volia el professor que férem o com volia que ho relacionarem. si dic la veritat vaig eixir de eixa classe pensant, de que anirà aquesta assignatura?

En l'ultima classe pràctica de l'assignatura d'educació del moviment, el professor ens va demanar realitzar un dibuix amb les mateixes pautes que aquell dibuix que vam fer en la primera practica. el resultat del meu dibuix es el que podem veure en el dibuix 2. el que podem veure es un educador o entrenador donant una instrucció a un grup de xiquets que juguen amb un baló. El professor ens va preguntar que si estàvem contents del que havíem dibuixat i que si ens veiem reflexionats en aquest dibuix. Vegen el meu dibuix si que em veig dibuixat en aquest dibuix, ja que com vaig dir en classe, molts continguts d'aquesta assignatura m'han servit per a seguir unes pautes o una ètica de quin professor d'educació física vull ser. He de dir que no tinc pensat en ment dedicar-me a la educació en un futur, Però si que en l'alt rendiment hem trobaré persones, grups de persones i situacions en les que podré seguir una etica o tindre en ment per exemple el principis ètics vist en la lectura del tema 5(Devís Devís, J. y Pérez Samaniego, V. (2009). La ética profesional en la formación del profesorado de Educación Física, en Martínez Álvarez, L. y Gómez, R.  (Eds.): La educación física y el deporte en edad escolar. Un giro reflexivo. Buenos Aires (Argentina): Miño Dávila (pp. 105-123)), per a tractar en persones i realitzar activitats conforme se explica en aquestos casos.

Dibuix 1                                                     Dibuix 2



No hay comentarios:

Publicar un comentario