A principi de curs Victor ens va fer una mena de avaluació inicial dibuixant
un dibuix sobre el tema “ la educació, el moviment i jo”.
Agafem el exemple de Rafa Dordà Vidal.
Pel que vegem en la imatge 1, sincerament vaig començar dibuixant una
espècie de xic jugant amb un baló però sense buscar res del moviment ni res
relacionat en la educació ja que no trobava cap tipus de relació.
Es llançà la pregunta ;on es trobeu en aquest dibuix?
Tal vegada pensava que era conscient del que dibuixava però el que realment
passava fou que involuntàriament estava dibuixant-me a mi mateixa, dibuixava un
personatge fen un esport, el meu esport.
En la imatge 2 i avaluació final, el que intente plasmar en el dibuix es
passar el personatge d’una reflexió o visualització del moviment aprés per la
experiència i per la repetició a posar-lo en pràctica i executar-la, es a dir,
passar d’un raonament cognitiu a un raonament pràctic.
Per aquest motiu i aquest raonament pense que estic content perquè pot ser
que haja aprés algo....Ixe algo espere en un futur incert poder-ho posar en
pràctica.
Imatge 1:
No sé, pense que l'analisi pot donar molt més de si. Que et sembla el resultat? Ric o pobre? Qué has adquirit entre un dibuix i un altre? En què t'has reafirmat? En què has canviat?
ResponderEliminar