viernes, 18 de mayo de 2012

" La educació, el moviment i jo"


A principi de curs Victor ens va fer una mena de avaluació inicial dibuixant un dibuix sobre el tema “ la educació, el moviment i jo”.
Agafem el exemple de Rafa Dordà Vidal.
Pel que vegem en la imatge 1, sincerament vaig començar dibuixant una espècie de xic jugant amb un baló però sense buscar res del moviment ni res relacionat en la educació ja que no trobava cap tipus de relació.
Es llançà la pregunta ;on es trobeu en aquest dibuix?
Tal vegada pensava que era conscient del que dibuixava però el que realment passava fou que involuntàriament estava dibuixant-me a mi mateixa, dibuixava un personatge fen un esport, el meu esport.

En la imatge 2 i avaluació final, el que intente plasmar en el dibuix es passar el personatge d’una reflexió o visualització del moviment aprés per la experiència i per la repetició a posar-lo en pràctica i executar-la, es a dir, passar d’un raonament cognitiu a un raonament pràctic.
Per aquest motiu i aquest raonament pense que estic content perquè pot ser que haja aprés algo....Ixe algo espere en un futur incert poder-ho posar en pràctica.

Imatge 1:

 Imatge 2:

1 comentario:

  1. No sé, pense que l'analisi pot donar molt més de si. Que et sembla el resultat? Ric o pobre? Qué has adquirit entre un dibuix i un altre? En què t'has reafirmat? En què has canviat?

    ResponderEliminar